Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2889
Title: Особливості процесу діагностики маркетингу
Authors: Деркачова, В. В.
Keywords: маркетинг
діагностика
Issue Date: 2008
Description: Деркачова В. В. Особливості процесу діагностики маркетингу / В. В. Деркачова // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери : Матеріали міжнар. наук.-теоретичної конф. молодих вчених і студентів : в 3 т. / Донец. нац. техн. ун-т, – Донецьк, 2008. – Т. 1. – С. 200–202.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2889
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf279.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.