Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеркачова, В. В.-
dc.date.accessioned2018-09-17T21:51:52Z-
dc.date.available2018-09-17T21:51:52Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2889-
dc.descriptionДеркачова В. В. Особливості процесу діагностики маркетингу / В. В. Деркачова // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери : Матеріали міжнар. наук.-теоретичної конф. молодих вчених і студентів : в 3 т. / Донец. нац. техн. ун-т, – Донецьк, 2008. – Т. 1. – С. 200–202.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.titleОсобливості процесу діагностики маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf279.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.