Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2452
Title: | Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу |
Authors: | Бутенко, Л. |
Keywords: | педагогічна теорія педагогічна практика національно-патріотичне виховання громадянська позиція |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито особливості розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя регіону Донбасу. Представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя», «соціокультурне пограниччя», «фронтир». Розкрито основні напрями розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя, роль громадянської позиції педагогів у регіональному педагогічному просторі, особливості національно-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді Сходу України. |
Description: | Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу / Л.Л.Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (306). – Ч. 1. – С. 17 – 25. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2452 |
Appears in Collections: | Бутенко Людмила Леонідівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bootenko.pdf | 172.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.