Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко, Л.-
dc.date.accessioned2018-03-29T17:23:40Z-
dc.date.available2018-03-29T17:23:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 37.012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2452-
dc.descriptionБутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу / Л.Л.Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (306). – Ч. 1. – С. 17 – 25.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя регіону Донбасу. Представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя», «соціокультурне пограниччя», «фронтир». Розкрито основні напрями розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя, роль громадянської позиції педагогів у регіональному педагогічному просторі, особливості національно-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді Сходу України.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпедагогічна теоріяuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectгромадянська позиціяuk_UA
dc.titleТрансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bootenko.pdf172.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.