Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.date.accessioned2018-03-10T20:48:27Z
dc.date.available2018-03-10T20:48:27Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2392
dc.descriptionШехавцова С. О. Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського нац. університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – Ч. 3. – С. 124 – 130.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено теоретичне обґрунтування змісту та сутності понять „пізнавальна самостійність» та „суб’єктна активність» в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять та принципової різниці між поняттями „ пізнавальна самостійність”, „пізнавальна діяльність”, „навчально-пізнавальна діяльність”, „пізнавальна активність” та „суб’єктна активність”.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectактивністьuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleТеоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистеміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vlup_2012_15(3)__19.pdf147.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.