Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/239
Title: | Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів |
Authors: | Ларіонова, Н. Б. |
Keywords: | соціальний педагог професійна підготовка |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, операційний і рефлексивний критерії. Виділено три рівня сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності. |
Description: | Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291) - С. 189-198. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/239 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ларіонова6.pdf | 172.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.