Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2015-12-01T13:46:59Z-
dc.date.available2015-12-01T13:46:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.otherУДК 378.14:37.013.42-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/239-
dc.descriptionЗмістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291) - С. 189-198.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, операційний і рефлексивний критерії. Виділено три рівня сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleЗмістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларіонова6.pdf172.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.