Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.date.accessioned2017-05-31T21:24:20Z
dc.date.available2017-05-31T21:24:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherУДК 378.147:159.923.2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1876
dc.descriptionШехавцова С. О. Теоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук.ступ. док. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Світлана Олександрівна Шехавцова ; наук. керівник С. В. Савченко ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 476 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі розкрито стан розробленості проблеми формування суб’єктності майбутніх учителів та визначено категорійно-поняттєвий апарат дослідження, обґрунтовано теоретико-методологічні засади та концептуальні положення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Здійснено логіко-семантичний і психолого-педагогічний аналіз поняття „суб’єктність майбутнього вчителя”, схарак-теризовано особливості фахової підготовки у вимірах можливостей фор-мування суб’єктності майбутніх учителів в університеті. Визначено сутність та структуру суб’єктності майбутніх учителів, особистісні детермінанти (суб’єктна активність, суб’єктний потенціал, суб’єктна позиція, суб’єктний досвід), критерії та рівні сформованості суб’єктності майбутніх учителів. Розроблено та обґрунтовано систему формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, відповідні педагогічні умови, що ґрунтуються на суб’єкт-суб’єктній педагогічній взаємодії, принципах самоосвіти та самовиховання. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої системи, орієнтованої на забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії в процесі фахової підготовки майбутніх учителів, поетапне формування суб’єктності майбутніх учителів, застосування сучасних освітніх технологій (інтерактивні, проектні, ігрові тощо технології; тренінги особистісних змін та ін.). Розроблено науково-методичне забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.titleТеоретичні і методичні засади формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shekhavtsova.pdf4.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.