Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1694
Title: | Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності |
Authors: | Кокнова, Т. А. |
Keywords: | професійні якості переклад навчально-ігрова діяльність |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Сучасний освітній процес знаменується впровадженням інноваційних педагогічних технологій, креативних психолого-педагогічних методик. Розробка педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності потребує визначення концептуальних ідей в сукупності теоретичних положень, які визначають стратегію і тактику нашого наукового дослідження.Визначені концептуальні положення дають змогу сформувати педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх перекладачів. |
Description: | Кокнова Т. А. Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Кокнова // Науковий Вісник Донбасу − 2013. − № 3. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13ktaznd.pdf – Заголовок з екрана. – Дата звернення: 31.03.17. - Мова укр. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1694 |
Appears in Collections: | Кокнова Тетяна Анатоліївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.