Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1694
Title: Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності
Authors: Кокнова, Т. А.
Keywords: професійні якості
переклад
навчально-ігрова діяльність
Issue Date: 2013
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Сучасний освітній процес знаменується впровадженням інноваційних педагогічних технологій, креативних психолого-педагогічних методик. Розробка педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності потребує визначення концептуальних ідей в сукупності теоретичних положень, які визначають стратегію і тактику нашого наукового дослідження.Визначені концептуальні положення дають змогу сформувати педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх перекладачів.
Description: Кокнова Т. А. Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Кокнова // Науковий Вісник Донбасу − 2013. − № 3. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13ktaznd.pdf – Заголовок з екрана. – Дата звернення: 31.03.17. - Мова укр.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1694
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf141.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.