Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Т. А.
dc.date.accessioned2017-04-09T17:19:25Z
dc.date.available2017-04-09T17:19:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other378.011.3-051:811
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1694
dc.descriptionКокнова Т. А. Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Кокнова // Науковий Вісник Донбасу − 2013. − № 3. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13ktaznd.pdf – Заголовок з екрана. – Дата звернення: 31.03.17. - Мова укр.uk_UA
dc.description.abstractСучасний освітній процес знаменується впровадженням інноваційних педагогічних технологій, креативних психолого-педагогічних методик. Розробка педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності потребує визначення концептуальних ідей в сукупності теоретичних положень, які визначають стратегію і тактику нашого наукового дослідження.Визначені концептуальні положення дають змогу сформувати педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх перекладачів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.subjectнавчально-ігрова діяльністьuk_UA
dc.titleКонцептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf141.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.