Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1582
Title: Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами
Authors: Саєнко, В. Г.
Keywords: східні єдиноборства
інформація
єдиноборства
фізична підготовка
Issue Date: 2010
Abstract: У статті проаналізовано вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами. Розкриті основні засоби, що застосовуються у рекламних цілях в сучасних ринкових умовах життєдіяльності суспільства. Отримані дані можуть використовуватися в процесі організації занять з різних видів східних єдиноборств.
Description: Саєнко В. Г. Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами / В. Г. Саєнко // Спорт, духовність і гуманізм в сучасному світі: Матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Під ред. Л. О. Демінської. – Донецьк : ДДІЗФВіС, 2010. – С. 196 – 200.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1582
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010. Saienko .pdf158.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.