Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаєнко, В. Г.-
dc.date.accessioned2017-02-04T12:02:44Z-
dc.date.available2017-02-04T12:02:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1582-
dc.descriptionСаєнко В. Г. Вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами / В. Г. Саєнко // Спорт, духовність і гуманізм в сучасному світі: Матер. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Під ред. Л. О. Демінської. – Донецьк : ДДІЗФВіС, 2010. – С. 196 – 200.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствами. Розкриті основні засоби, що застосовуються у рекламних цілях в сучасних ринкових умовах життєдіяльності суспільства. Отримані дані можуть використовуватися в процесі організації занять з різних видів східних єдиноборств.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсхідні єдиноборстваuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectєдиноборстваuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.titleВплив рекламної діяльності й інформаційного забезпечення на ефективність і масовість занять східними єдиноборствамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010. Saienko .pdf158.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.