Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаранюк, І. Г.-
dc.date.accessioned2016-12-11T18:25:49Z-
dc.date.available2016-12-11T18:25:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other37.091.4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1457-
dc.descriptionБаранюк І . Г. Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки / І. Г. Баранюк // Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва “Література. Діти. Час”. – Вип. VI : Матеріали Всеукраїнської наукової конференції “Українська література для і про дітей: історичні здобутки й тенденції розвитку” (11 жовтня 2016 року). – Старобільськ : Вид-во ДЗ “Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка”, 2016. – С. 17 - 21.uk_UA
dc.description.abstractНа матеріалі спадщини двох видатних представників вітчизняної педагогіки Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського узагальнені їх думки , що стосуються «механізму» впливу казок на моральний та розумовий розвиток дитини. Водночас у статті розглядається методика Сухомлинського з розвитку образного мислення дітей, які самостійно складали казки.uk_UA
dc.language.isotruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectказкаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпедагогічний впливuk_UA
dc.titleКостянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. VI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-Baranook.pdf273 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.