Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаран, У. С.-
dc.date.accessioned2016-12-11T18:14:51Z-
dc.date.available2016-12-11T18:14:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other821.161.2–93.09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1456-
dc.descriptionБаран У. С. Дитяча та підліткова література: процеси ідеологічної та естетичної канонізації-деканонізації / У. С. Баран // Вісник Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва “Література. Діти. Час”. – Вип. VI : Матеріали Всеукраїнської наукової конференції “Українська література для і про дітей: історичні здобутки й тенденції розвитку” (11 жовтня 2016 року). – Старобільськ : Вид-во ДЗ “Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка”, 2016. – С. 8 - 16.uk_UA
dc.description.abstractБудь-яка модернізація передбачає ідеологічні, парадигмальні зміни, жанрові трасформації, активні процеси канонізації-деканонізації. А в одному із останніх інтерв’ю український письменник для дітей та підлітків Сергій Гридін сказав: «Проблеми та емоції не змінюються у дітей та підлітків у всі часи, незважаючи на жодні зміни у жодному суспільстві..... Наші діти ідуть семимильними кроками до дорослості....». З цих міркувань, мені видалося доцільним запропонувати свої спостереження за процесами ідеологічної та естетичної канонізації-деканонізації у дитячій літературі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдитяча літератураuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectпідліткова літератураuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectлітература для юнацтваuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.titleДитяча та підліткова література: процеси ідеологічної та естетичної канонізації-деканонізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вип. VI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-Baran.pdf387.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.