Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1298
Title: Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників
Authors: Позднякова, В. В.
Заплаткіна, Н. В.
Keywords: дошкільнята
навчання
технології навчаняння
Issue Date: 2012
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників. З’ясовано, що формування у старших дiтей дiй наочного моделювання призводить до суттєвих змін у логiко-математичнiй гpaмoтнocтi дiтей: розвивається творче i доказове мислення, пізнавальна активністъ, iнтелектуальний та особистiсний розвиток кожної дитини.
Description: Позднякова В. В. Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Дошкільна освіта: традиції та інновації сучасної теорії і практики: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 квітня 2012 р.). – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 200 – 205 .
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1298
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pozdniakova.pdf315.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.