Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1298
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Позднякова, В. В. | - |
dc.contributor.author | Заплаткіна, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-16T17:43:23Z | - |
dc.date.available | 2016-10-16T17:43:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1298 | - |
dc.description | Позднякова В. В. Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Дошкільна освіта: традиції та інновації сучасної теорії і практики: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 квітня 2012 р.). – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 200 – 205 . | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників. З’ясовано, що формування у старших дiтей дiй наочного моделювання призводить до суттєвих змін у логiко-математичнiй гpaмoтнocтi дiтей: розвивається творче i доказове мислення, пізнавальна активністъ, iнтелектуальний та особистiсний розвиток кожної дитини. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | технології навчаняння | uk_UA |
dc.title | Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pozdniakova.pdf | 315.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.