Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПозднякова, В. В.-
dc.contributor.authorЗаплаткіна, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-10-16T17:43:23Z-
dc.date.available2016-10-16T17:43:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1298-
dc.descriptionПозднякова В. В. Ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна // Дошкільна освіта: традиції та інновації сучасної теорії і практики: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 квітня 2012 р.). – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. – С. 200 – 205 .uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто ситуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільників. З’ясовано, що формування у старших дiтей дiй наочного моделювання призводить до суттєвих змін у логiко-математичнiй гpaмoтнocтi дiтей: розвивається творче i доказове мислення, пізнавальна активністъ, iнтелектуальний та особистiсний розвиток кожної дитини.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectдошкільнятаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectтехнології навчанянняuk_UA
dc.titleСитуативне моделювання як технологія навчання лічби дошкільниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pozdniakova.pdf315.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.