Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєва, О. Р.-
dc.date.accessioned2016-08-31T12:29:49Z-
dc.date.available2016-08-31T12:29:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other371.89-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1119-
dc.descriptionСоціально-педагогічний аспект феномену "Традиція" / О. Алесєєва // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць . - 2016 – № 1 (52), лютий . - С. 130-136.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено спробу соціально-педагогічного аналізу феномену "традиція". Розглянуто дане поняття у філософсько-культурологічному, соціологічному, соціально-педагогічному аспектах. Традицію представлено з позицій соціогуманітарного підходу як один з видів соціокультурної наступності, що орієнтує особистість на збереження надбань культури і на їхній розвиток; як спосіб закріплення й позабіологічної передачі етнокультурної інформації, усталених культурно-побутових особливостей, моральних цінностей; як особливий механізм соціальної пам’яті й відтворення соціальних інститутів і норм; як соціально прийняті регулятиви індивідуальної діяльності. З'ясовано типологію традиції, її властивості та функції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМНУ імені В. О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна работаuk_UA
dc.subjectфеноменuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічний аспект феномену "Традиція"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
St_Alekseeva.pdf475.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.