Browsing by Author Бадер, С. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6 to 25 of 27 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Методичні рекомендації щодо проходження науково-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)»; Бадер, С. О.; Починкова, М. М.
2020Методичні рекомендації щодо проходження науково-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)»Бадер, С. О.; Починкова, М. М.
Oct-2021Нейрографіка як засіб розвитку креативного мислення майбутніх педагогівБадер, С. О.
2020Педагогічні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДОБадер, С. О.
2015Проблема розвитку креативного мислення старших дошкільників у психолого-педагогічній літературіБадер, С. О.; Каз, К. Є.
2019Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у соціологічних вимірахБадер, С. О.
2020ПРОФЕСІЙНІ ЦІННОСТІ У СТРУКТУРІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДОБадер, С. О.
2023Рецензія доктора педагогічних наук, професора Бадер Світлани Олександрівни на дисертаційну роботу Парфановича Андрія Ярославовича "Соціально-педагогічні умови профілактики насильства у молодих сім'ях" поданої на здобуття ступеня доктора філософії зі спеціальності 231 Соціальна роботаБадер, С. О.
2022Рецензія доктора педагогічних наук, професора ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Бадер Світлани Олександрівни на дисертаційну роботу Ляшенко Катерини Іванівни на тему «Формування інноваційної компетентності в процесі підготовки майбутнього вчителя початкових класів у педагогічному коледжі», подану на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 - Освітні, педагогічні наукиБадер, С. О.
2020СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІБадер, С. О.
2020СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІБадер, С. О.
2020Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовціБадер, С. О.
2018Соціально-педагогічна профілактика дезадаптації студентів першого року навчанняБадер, С. О.
2018Соціально-педагогічна профілактика дезадаптації студентів першого року навчанняБадер, С. О.
2016Соціально-педагогічний супровід соціалізації молодшого школяра: змістовний аспектБадер, С. О.
2018Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти»Бадер, С. О.
2018Сутнісна характеристика категорії «професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти»Бадер, С. О.
2014Технологія виховної роботи з колективом класу Є. Степанова: сутність та змістБадер, С. О.
Feb-2020Технологія навчального тренінгу як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДОБадер, С. О.
2020Технологія розв'язання моральних делем як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиБадер, С. О.