Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6374
Title: Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці
Other Titles: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
Authors: Бадер, С. О.
Keywords: майбутні вихователі
заклади дошкільної освіти
фахова підготовка
заклади освіти
вища освіта
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. На підставі аналізу проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософсько-соціологічній та психолого-педагогічних площинах визначено сутність цього феномену. Досліджено психологічні основи формування ціннісно-смислових орієнтацій здобувачів спеціальності „Дошкільна освітаˮ. Визначено сутність та схарактеризовано структуру ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що становить єдність компонентів: мотиваційного, емоційновольового, когнітивного комунікативного, діяльнісного, рефлексійного. Схарактеризовано ціннісно-смислову освітню парадигму як методологічну основу формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. Досліджено аксіологічний потенціал процесу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти щодо формування в них ціннісно-смислових орієнтацій. Змістовно розроблено систему формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, розкрито шляхи її реалізації на трьох рівнях: на рівні проєктування аксіологічно-смислового освітнього середовища ЗВО, на рівні науково-методичної діяльності з професорсько-викладацьким складом кафедр, на рівні освітньої діяльності з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти. Перевірено ефективність системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.
Description: Бадер С. О. Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці : дис. на здобуття наук. ступ. доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Світлана Олександрівна Бадер ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2020. - 576 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6374
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bader.pdf6.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.