Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

. Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід

Show simple item record

dc.contributor.author Чеботарьов, В. А.
dc.date.accessioned 2024-01-28T13:17:33Z
dc.date.available 2024-01-28T13:17:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 339.138:005.336.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9968
dc.description Чеботарьов В. А. Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід / В. А. Чеботарьов // Маркетингова освіта в Україні: мат. V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція. – Київ: КНЕУ, 2021. – С. 52-54. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.title . Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account