Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Крос-культурні компетентності маркетолога: зміст і проблеми формування в освітньому процесі

Show simple item record

dc.contributor.author Чеботарьов, В.
dc.contributor.author Чеботарьов, Є.
dc.date.accessioned 2024-01-23T14:13:09Z
dc.date.available 2024-01-23T14:13:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9967
dc.description Глобалізація та інтернаціоналізація актуалізують значення формування крос-культурних компетентностей маркетологів. Для вітчизняної освітньої сфери це набуває особливої важливості у контексті опрацювання та прийняття професійного стандарту за спеціальністю 075 "Маркетинг" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. На підґрунті узагальнення європейських практик виокремлюються наукові та методичні завдання щодо реалізації відповідних освітньо-кваліфікаційних вимог при підготовці фахівців-маркетологів в Україні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг освіти uk_UA
dc.subject освітній стандарт uk_UA
dc.subject освітньо-кваліфікаційні вимоги uk_UA
dc.title Крос-культурні компетентності маркетолога: зміст і проблеми формування в освітньому процесі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account