Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Influence-маркетинг: сутність і перспективи впровадження в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, М.
dc.contributor.author Чеботарьов, В. А.
dc.date.accessioned 2024-01-22T16:27:35Z
dc.date.available 2024-01-22T16:27:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9962
dc.description Сергієнко М. Influence-маркетинг: сутність і перспективи впровадження в Україні / М. Сергієнко, В. А. Чеботарьов // Маркетингові аспекти управління соціально-економіч-ними системами: сучасний вимір та перспективи: мат. Всеукр. наук. інтернет-конф. /Донецький державний університет управління. Маріуполь, 2020. – С. 115-117. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.title Influence-маркетинг: сутність і перспективи впровадження в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account