Abstract:
В статті представлено авторське уявлення дефініції «фінансова стратегія» через функції, ключові особливості та компоненти, що дозоляють реалізувати фінансовий план дій, пов'язаний з ризиком і невизначеністю. Визначено методологічні засади процесу фінансового забезпечення соціально-відповідальної діяльності публічних компаній, що слугують підґрунтям розробки фінансової стратегії. Окреслено змістовне наповнення пріоритетних аспектів фінансової стратегії. На основі системного підходу розроблено концептуальну модель фінансової стратегії сталого розвитку публічних компанії, представлену у вигляді етапів, що реалізується за допомогою власних методів і фінансових показників зазначених складових. Особливе значення для компанії набуває вартість, як індикатор стану. Через потенціал компанії, фінансовий та нефінансовий капітал, вплив зовнішніх чинників бізнес-середовища та час охарактеризовано модель формування вартості, в контексті соцільно-орієнтованої діяльності.