Abstract:
У статті розглянуто вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на сталий розвиток компанії. Виділено складові внутрішнього та зовнішнього середовища. Автором запропоновано внутрішнє середовище компанії розглядати, як систему потенціалів, що включає елементи, підсистеми, процеси. Представлено зовнішні та внутрішні фактори економічної, екологічної та соціальної взаємодії. Серед ключових факторів в забезпеченні сталого розвитку визначена репутація компанії. Представлено якісний склад параметрів репутації. Обґрунтовано залежність репутації компанії від максимізації вартості компанії та інтересів стейкхолдерів. Вказано на міжнародні стандарти оцінки репутації компаній з позицій реалізації нею концепції відповідального бізнесу. Охарактеризовано необхідність проведення екологічної модернізації, шляхом цілеспрямованого впровадження нових соціальних практик при зниженні негативного впливу людства на навколишнє середовище, за рахунок «зеленого зростання» економіки.