Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Пріоритети особистості в навчанні дітей з особливими освітніми потребами в сучасних умовах

Show simple item record

dc.date.accessioned 2023-11-27T08:14:50Z
dc.date.available 2023-11-27T08:14:50Z
dc.date.issued 2023-04
dc.identifier.issn А 43
dc.identifier.other УДК 37+376
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9885
dc.description Пріоритети особистості в навчанні дітей з особливими освітніми потребами в сучасних умовах: матеріали ІІ-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф. з між народ. участю (квітень 2023 р., м. Полтава / за заг. ред. Т. В. Махукової. – Полтава : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка‖, 2023. – 123 с. uk_UA
dc.description.abstract У збірнику представлено статті з актуальних проблем спеціальної та інклюзивної освіти, комплексного медико-психолого-педагогічного супроводу, логопедичної та психолого-педагогічної корекції дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів, закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти з інклюзивною моделлю навчання. Матеріали конференції адресовано спеціальним педагогам, логопедам, спеціальним психологам, викладачам та здобувачам вищої освіти закладів вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject навчанні дітей з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject тренінг сенсорної інтеграції uk_UA
dc.subject соціальна взаємодія дітей-аутистів uk_UA
dc.subject розвиток інклюзивної освіти uk_UA
dc.subject дидактичні ігри uk_UA
dc.subject інтерактивні методи uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject соціальна робота uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject музикотерапія uk_UA
dc.title Пріоритети особистості в навчанні дітей з особливими освітніми потребами в сучасних умовах uk_UA
dc.title.alternative Матеріали ІІ-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account