Abstract:
Розкрито органічні основи сприйняття фітнесу, як системи фізичного розвитку,
удосконалення та оздоровлення, елементів забезпечення руху та приведення його у дію, як механізму впливу на органи і життєзабезпечувальні процеси і функції людини. У якості логічного викладу матеріалів обраний опис складових розвитку механізмів руху, що синхронізуються разом з укріпленням фізичних систем і органів людини з впливом обраних зусиль як на оздоровлення, так і на удосконалення частин і систем тіла людини. Структура фітнесу розглядається за його теоретичними, методичними і технічними рекомендаціями конструювання та виконання вправ, переміщень і рухів у обраних модулях і методичних програмах занять, де своє місце займають
аеробіка і степаеробіка, аквафітнес і «пілатес», а далі – фітнес з м’ячем, зі стрічкою та з іншими предметами та інструментами. Порядок висвітлення матеріалу відповідає значенню фітнесу для системного оздоровлення людини, на що вказує історичний досвід його становлення. Методичне значення мають теоретичні
положення походження і розвитку фітнесу як фізичної системи виховання людини та методичні основи застосування фітнесу. Навчальний посібник розроблений для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності «017 Фізична культура і спорт» за матеріалами аналізу і синтезу останніх науково-методичних розробок та результатів особистих досліджень автора.
Description:
Толчєва Г. В. портивно-педагогічна організація занять з фітнесу: навч. посіб. для здобувачів вищої освіти спец. «017 Фізична культура і спорт» / Г. В. Толчєва / Полтава: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2022. 280 с.