dc.contributor.author |
Прокопенко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Сопов, Д. С. |
|
dc.contributor.author |
Карпенко, Т. А. |
|
dc.contributor.author |
Лакомова, О. Й. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-08T23:49:13Z |
|
dc.date.available |
2023-03-08T23:49:13Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378.12:371.134 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-2(16)-344-363. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9504 |
|
dc.description |
Прокопенко О. В., Сопов Д. С., Карпенко Т. А., Лакомова О. Й. / Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16). 2023. С. 344–363. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Формування власного іміджу, уміння інтерпретувати повідомлення, пізнавати людину є тим завданням, яке необхідно вирішувати під час самоосвіти та підвищення кваліфікації викладача геодисциплін вищого навчального закладу. Теоретичний розгляд проблеми формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін довів необхідність використання самоосвітньої роботи з метою виховання особистісно-професійних умінь і навичок та проведення необхідних спеціалізованих заходів. Розвиток іміджелогії як самостійного наукового напрямку, підвищення інтересу фахівців різних галузей до прикладних імідж-технологій, необхідність підготовки викладача геодисциплін з високим рівнем педагогічної компетентності та культури, підвищення соціального престижу професії викладача геодисциплін у сучасному суспільстві зумовили появу педагогічної іміджелогії, що вивчає процес формування педагогічного іміджу в контексті професійної соціалізації фахівців сфери вищої освіти. Ефективність упровадження педагогічних умов з формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін було відстежено завдяки оцінюванню динаміки розвитку показників трьох базових критеріїв оцінювання сформованості професійно-педагогічного іміджу: мотиваційного, когнітивного та рефлексивного. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
імідж викладача |
uk_UA |
dc.subject |
викладач геодисциплін |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
констатувальний етап експерименту |
uk_UA |
dc.subject |
формувальний етап експерименту |
uk_UA |
dc.title |
Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
«Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |