| dc.contributor.author | Прокопенко, О. В. | |
| dc.contributor.author | Сопов, Д. С. | |
| dc.contributor.author | Карпенко, Т. А. | |
| dc.contributor.author | Лакомова, О. Й. | |
| dc.date.accessioned | 2023-03-08T23:49:13Z | |
| dc.date.available | 2023-03-08T23:49:13Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.issn | УДК 378.12:371.134 | |
| dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-2(16)-344-363. | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9504 | |
| dc.description | Прокопенко О. В., Сопов Д. С., Карпенко Т. А., Лакомова О. Й. / Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16). 2023. С. 344–363. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Формування власного іміджу, уміння інтерпретувати повідомлення, пізнавати людину є тим завданням, яке необхідно вирішувати під час самоосвіти та підвищення кваліфікації викладача геодисциплін вищого навчального закладу. Теоретичний розгляд проблеми формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін довів необхідність використання самоосвітньої роботи з метою виховання особистісно-професійних умінь і навичок та проведення необхідних спеціалізованих заходів. Розвиток іміджелогії як самостійного наукового напрямку, підвищення інтересу фахівців різних галузей до прикладних імідж-технологій, необхідність підготовки викладача геодисциплін з високим рівнем педагогічної компетентності та культури, підвищення соціального престижу професії викладача геодисциплін у сучасному суспільстві зумовили появу педагогічної іміджелогії, що вивчає процес формування педагогічного іміджу в контексті професійної соціалізації фахівців сфери вищої освіти. Ефективність упровадження педагогічних умов з формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін було відстежено завдяки оцінюванню динаміки розвитку показників трьох базових критеріїв оцінювання сформованості професійно-педагогічного іміджу: мотиваційного, когнітивного та рефлексивного. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | імідж викладача | uk_UA |
| dc.subject | викладач геодисциплін | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | констатувальний етап експерименту | uk_UA |
| dc.subject | формувальний етап експерименту | uk_UA |
| dc.title | Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі | uk_UA |
| dc.title.alternative | «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |