Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі

Show simple item record

dc.contributor.author Прокопенко, О. В.
dc.contributor.author Сопов, Д. С.
dc.contributor.author Карпенко, Т. А.
dc.contributor.author Лакомова, О. Й.
dc.date.accessioned 2023-03-08T23:49:13Z
dc.date.available 2023-03-08T23:49:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn УДК 378.12:371.134
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-2(16)-344-363.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9504
dc.description Прокопенко О. В., Сопов Д. С., Карпенко Т. А., Лакомова О. Й. / Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16). 2023. С. 344–363. uk_UA
dc.description.abstract Формування власного іміджу, уміння інтерпретувати повідомлення, пізнавати людину є тим завданням, яке необхідно вирішувати під час самоосвіти та підвищення кваліфікації викладача геодисциплін вищого навчального закладу. Теоретичний розгляд проблеми формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін довів необхідність використання самоосвітньої роботи з метою виховання особистісно-професійних умінь і навичок та проведення необхідних спеціалізованих заходів. Розвиток іміджелогії як самостійного наукового напрямку, підвищення інтересу фахівців різних галузей до прикладних імідж-технологій, необхідність підготовки викладача геодисциплін з високим рівнем педагогічної компетентності та культури, підвищення соціального престижу професії викладача геодисциплін у сучасному суспільстві зумовили появу педагогічної іміджелогії, що вивчає процес формування педагогічного іміджу в контексті професійної соціалізації фахівців сфери вищої освіти. Ефективність упровадження педагогічних умов з формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін було відстежено завдяки оцінюванню динаміки розвитку показників трьох базових критеріїв оцінювання сформованості професійно-педагогічного іміджу: мотиваційного, когнітивного та рефлексивного. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject імідж викладача uk_UA
dc.subject викладач геодисциплін uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject констатувальний етап експерименту uk_UA
dc.subject формувальний етап експерименту uk_UA
dc.title Умови формування професійно-педагогічного іміджу викладача геодисциплін у вищому навчальному закладі uk_UA
dc.title.alternative «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. № 2 (16) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account