dc.contributor.author |
Гагаркін, Я. О. |
|
dc.contributor.author |
Колесніков, В. О. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-07T13:24:54Z |
|
dc.date.available |
2022-12-07T13:24:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
В роботі на основі аналізу деяких інтернет-джерел наведено приклад послідовного отримання зображення автомобіля Ferrari 330 P4 при використанні низки комп’ютерних програм та пакетів, а також ігрового рушія Unreal Engine 5, наведено фрагменти технології зі створення скла |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
УДК 629.331:004.92 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9296 |
|
dc.description |
Гагаркін Я. О.; Колесніков В. О. Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів // Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-15 квітня 2022 року: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2022. С. 64 – 74. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.title |
Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |