| dc.contributor.author | Гагаркін, Я. О. | |
| dc.contributor.author | Колесніков, В. О. | |
| dc.date.accessioned | 2022-12-07T13:24:54Z | |
| dc.date.available | 2022-12-07T13:24:54Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | В роботі на основі аналізу деяких інтернет-джерел наведено приклад послідовного отримання зображення автомобіля Ferrari 330 P4 при використанні низки комп’ютерних програм та пакетів, а також ігрового рушія Unreal Engine 5, наведено фрагменти технології зі створення скла | uk_UA |
| dc.identifier.issn | УДК 629.331:004.92 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9296 | |
| dc.description | Гагаркін Я. О.; Колесніков В. О. Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів // Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-15 квітня 2022 року: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2022. С. 64 – 74. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.title | Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів | uk_UA |
| dc.title.alternative | Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |