Abstract:
У статті висвітлено проблему моделювання управління розвитком дистанційного навчання у закладі вищої освіти. Питання управління розвитком дистанційного навчання актуалізуються внаслідок поширення онлайн освіти та широкого запровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес у вітчизняних закладах вищої освіти. Установлено, що моделювання є ефективним методом управління розвитком дистанційного навчання у закладі вищої освіти, оскільки за допомогою розроблення моделі розкрито основні складники управлінської діяльності, які надають керівникові необхідну інформацію щодо удосконалення системи дистанційного навчання. Розкрито структуру моделі управління розвитком дистанційного навчання у закладі вищої освіти та представлено її графічну інтерпретацію. Доведено, що модель управління розвитком дистанційного навчання у закладі вищої освіти вміщує методологічний, змістовий, операційно-технологічний та результативний компоненти та визначено їх взаємозв’язки. Подано опис змісту компонентів моделі управління розвитком дистанційного навчання у закладі вищої освіти. Автором акцентовано увагу управлінських завданнях, за допомогою яких уможливлюється створення організаційного, нормативно-правового, матеріально-технічного, кадрового, навчально-методичного забезпечення розвитку дистанційного навчання в університеті. Аргументовано доцільність впровадження моделі управління розвитком дистанційного навчання в закладах вищої освіти, яка надасть можливість значно підвищити ефективність управлінської діяльності щодо удосконалення функціонування університетської системи дистанційного навчання.
Description:
Кравченко О. І. Модель управління розвитком дистанційного навчання в закладі вищої освіти / О. І. Кравченко // Перспективи та інновації в науці. - 2022. - № 2 (70). - С.381-392. - URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1109/1106. - (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»).