Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Роль візуального образу як рекламного об’єкта

Show simple item record

dc.contributor.author Продан, І.
dc.date.accessioned 2022-03-18T19:58:56Z
dc.date.available 2022-03-18T19:58:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 130.01: 37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9059
dc.description Продан І. Роль візуального образу як рекламного об’єкта / І. Продан // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 37, Т. 3. - С. 41-45. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено візуальний образ, який формується у свідомості людини за допомогою асоціативного зв’язку. Визначено витоки візуального образу через художнє сприйняття засобами мистецтва й домінування його у сучасній культурі. Доведено, що візуальний образ впливає на людину та формує її світосприйняття через дизайнерські практики у створенні та споживанні візуального образу, які стають однією з характерних особливостей сучасності. Незаперечним є той факт, що дизайн наближує мистецтво до суспільного життя, де образ постає і символом, і знаковим концептом. Візуально-образне визначення об’єктів дизайну відображає соціокультурну дійсність. Дизайн, зокрема графічний, відображає загальну мову сучасної культури, оперуючи візуальними образами, художньо-проєктні можливості якого поряд з інформаційними технологіями виявляються у знаковій, символічній, образній і зображальній комунікаціях. Досліджено теорію С. Холла, за якою дизайн візуального образа розуміється у трьох основних моделях інтерпретації: міметичній; інтенсіональній; конструктивістській. Створення візуальних образів у графічному дизайні полягає в інтерпретації принципів і законів краси та гармонії, де сукупність символічних і знакових графічних зразків впливають на формування естетичного смаку у потенційних споживачів. Візуальний образ у дизайні постає як інтерпретацією, так і візуалізацією різних культурних текстів, які існують між кодами загальної знакової системи культури та графічними символами дизайну. Досліджено роль візуального образу як рекламного об’єкта, де реалізація образу здійснюється синтезом образотворчих і візуальних форм, підкріпленими текстовим повідомленням. Оригінальність побудови візуального образу у рекламі забезпечується засобами композиційної виразності, такими як: асиметрія, фон, фактура, текстура, освітлення, динаміка. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject візуалізація uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.title Роль візуального образу як рекламного об’єкта uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account