dc.description.abstract |
У статті проаналізовано взаємозалежність іміджу компанії та ділової репутації, котрі презентують підприємство цільовій аудиторії з метою забезпечення позитивного враження та формування сприятливого інформаційного середовища організації. Імідж представлено як зовнішнє відображення емоційного сприйняття компанії, результативність та ефективність якого визначається ефективністю візуалізації всіх носіїв, а саме фірмового стилю. Реклама розглядається через призму її участі та ролі у процесі формування іміджу та ділової репутації організації. Іміджеву рекламу сформульовано як особливий вид комунікацій, спрямований на створення та підтримку привабливого позитивного образу компанії, відображаючи істинну сутність компанії художньо-естетичними засобами. Реклама тісно пов’язана з мистецтвом, яке формує нове соціальне та культурне середовище. У межах дослідження визначено іміджеву рекламу як засіб візуальної інформації з позиції дизайн-діяльності, орієнтованої на цільову аудиторію з урахуванням художньо-естетичних, стилістичних та мистецьких домінантів. Складовою частиною й одночасно засобом створення іміджу компанії визначаємо фірмовий стиль як сукупність візуальних (графічних, колірних) та пластичних прийомів, що надають стильову єдність усім складникам діяльності фірми. Складовими частинами фірмового стилю, які створюють імідж компанії, визначено: словесний та графічний товарний знак (логотип та колірну гаму); фірмовий шрифт; слоган. Дизайн-складник спрямований на художньо-естетичний принцип, кольорову виразність, лаконічність, оригінальність шрифтів, системність та неординарність вираження. Під час створення іміджу компанії зроблено акцент на рекламному креативі, що містить у собі нешаблонність візуального вирішення, яке досягається за умов використання цікавих та емоційних образів, оригінальних візуально-вербальних моделей, таких як асоціація, метафора та алегорія. Ефективним інструментом просування іміджевої реклами виступає online-аудиторія інтернет-мережі, що активно розвивається на WEB-ресурсах. |
uk_UA |