Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Психологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого видання

Show simple item record

dc.contributor.author Борисова, С.
dc.contributor.author Гончаренко, М.
dc.date.accessioned 2022-02-07T19:46:08Z
dc.date.available 2022-02-07T19:46:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 76.03/.09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8938
dc.description Борисова С. Психологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого видання / С. Борисова, М. Гончаренко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 44. Том 1. – С. 35-41. uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано образотворче книжкове видання як результат розвитку дизайну книги в сучасному людському середовищі, якому властиве збільшення кількості об’єктів, що сприймаються візуально, і поява візуальної культури, що активно впливає на формування оточення людини. Образотворче видання з останньої третини ХХ століття, крім традиційних утилітарних, інформативних, демонстраційних функцій, виконує функції естетичні і перетворюється в канал комунікації всередині інформаційно-насиченого предметного середовища. Сучасний дизайн книги можна вважати окремим напрямом у мистецтві книги, що ґрунтується на розумінні поліграфічного видання як цілісної функціональної художньої форми. Тому непростими завданнями діяльності сучасного графічного дизайнера під час проєктування книги, й образотворчого книжкового видання зокрема, є встановлення комунікативних зв’язків між проєктованим виданням і споживачем, вирішенням питань репродукування текстової інформації у графічні образи, створення, перетворення і розвитку набору елементів візуальної ідентичності, організації та візуалізації суспільного досвіду. Розвиток дизайну книги тісно пов’язаний з оновленням принципів проєктування книги як носія інформації та взаємодії з нею. В еволюції принципів проєктування книжкового образотворчого видання простежується проблема розроблення авторської концепції і взаємовпливу ілюстративного і текстового контекстів. У статті охарактеризовано психологічні (принцип наочності, принцип супідрядності частин зображення, принцип захоплення уваги аудиторії, принцип якоря) та технологічні, або принципи композиційно-художньої обробки форми (раціональність, тектонічність, структурність, гнучкість, органічність, образність, цілісність, пропорції, контраст, принцип простоти) принципи проєктування книжкового образотворчого видання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject образртворче видання uk_UA
dc.title Психологічні й технологічні принципи проєктування книжкового образотворчого видання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account