Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Концепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інновації

Show simple item record

dc.contributor.author Бутенко, Л. Л.
dc.date.accessioned 2022-01-10T20:29:49Z
dc.date.available 2022-01-10T20:29:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.147
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8859
dc.description Бутенко Л. Л. Концепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інновації / Л. Л. Бутенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - № 1. - С. 20–34 uk_UA
dc.description.abstract Визначено актуальність дослідження концепцій та моделей навчання педагогіки як теоретичного фундаменту професійного та особистісного становлення майбутніх учителів. На основі аналізу наукової літератури представлено моделі навчання педагогіки – емпірична, навчальна (теорія – … – практика), практико зорієнтована, антропосоціальна, квазіпрофесійна, евристична, рефлексивна, особистісно практична, самоосвітня, їхнє співвіднесення з різними видами діяльності студентів. Схарактеризовано особливості концентрованого навчання педагогіки (В. Безрукова), що забезпечує «занурення» майбутніх учителів у проблемне поле педагогічної теорії та практики, формування цілісного уявлення про педагогіку. Розкрито основні положення генеративного навчання педагогіки (І. Циркун, В. Пунчик) з опорою на самостійну пізнавальну діяльність студентів, орієнтацією на формування компетентностей самоосвіти та саморозвитку. Визначено особливості оновлення та удосконалення змісту курсу «Педагогіка» згідно наукових позицій О. Дубасенюк (системний підхід до аналізу педагогічних явищ, професіографічний підхід до конструювання змісту навчання педагогіки). Представлено основні концептуальні положення експериментально-аналітичного навчання педагогіки (Л. Косолапова), зокрема ідея доповнювальності пізнавальної й професійно-педагогічної діяльності, взаємоперехід теорії та практики, аналітичний розгляд компонентів освітньої системи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.title Концепції та моделі навчання педагогіки: традиції та інновації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account