Abstract:
У статті розглядається питання особливості створення інтерактивних ілюстрацій для дитячої книги з метою поліпшити навчальний процес для дітей з особливими потребами. З розвитком новітніх технологій виникає новий вид дитячої книги – інтерактивна книга, що має навчальну, розважальну та розвиваючі функції.
Метою дослідження було підійти до проблеми з різних ракурсів та розглянути її з точки зору фізіологічних, психологічних особливостей інклюзивної дитини. Проаналізувати вплив дитячої ілюстрації на розвиток дітей с особливими потребами.
Було застосовано такі прийоми та методи дослідження: евристика, теоретичний аналіз, порівняння, синтез, узагальнення. Одержані результати можуть бути використані: для загальноосвітніх шкільних закладах з інклюзивним навчанням; для створення інтерактивної книги для дітей с особливими потребами; для удосконалення навчальних планів для спеціальності дизайн.
Description:
Кардашов В. М. Особливості ілюстрування інтерактивної книжкии для дітей з особливими потребами / В. М. Кардашов, І. Ю. Мечетний // Актуальні наукові рішення журналістики, дизайну та архітектури : матеріали Міжнар. наук.-практич. конф. (14 листопада 2019 р., Київ). - Київ, 2019. - С.177-188.