Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з китайської та японської мов і практики перекладу для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 035 Філологія освітньо-професійних програм «Філологія. Мова і література (китайська, англійська)» та «Філологія. Мова і література (японська, англійська)»

Show simple item record

dc.contributor.author Перепадя, Д. О.
dc.contributor.author Козуб, О. О.
dc.date.accessioned 2021-11-30T21:43:56Z
dc.date.available 2021-11-30T21:43:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 81`25:[581+521](072)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8731
dc.description Перепадя Д. О. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для здобувачів вищої освіти факультету іноземних мов / Д. О. Перепадя, О. О. Козуб ; Держ. закл. „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2021. – 20 с. uk_UA
dc.description.abstract Методичні рекомендації складаються з передмови, п’яти розділів за тематикою, передбаченою навчальним планом, двох додатків та списку використаної літератури. У посібнику розглянуто загальні принципи проведення наукових досліджень та надання їх результатів; подано характеристику загальних методів наукової творчості; описано методику та критерії пошуку й відбору наукової літератури; наведено приклади оформлення результатів досліджень. Методичні рекомендації рекомендовано для здобувачів вищої освіти факультету іноземних мов. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.title Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з китайської та японської мов і практики перекладу для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 035 Філологія освітньо-професійних програм «Філологія. Мова і література (китайська, англійська)» та «Філологія. Мова і література (японська, англійська)» uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account