dc.description.abstract |
У статті розглядається питання світоглядної та культурологічної
суті прадавніх зображень Кам’яної Могили – петрогліфів, які виступають через
художній образ і символьну ідеографічну писемність. Дослідження вчених
показало, що тематика первісних зображень з часом збагачувалася, набувала
нових значень, внаслідок удосконалення та розвитку людського світосприйняття,
подальшого відтворення та передачі інформації художніми образами та
символами, такими графічними засобами як точка, лінія, пляма (площинна
форма). У процесі розвитку зображення набувають принципу умовності та
схематизації.В петрогліфах Кам’яної Могили просліджується філогенез
зображень від тональної плями і до графічної схеми (графічних знаків, ідеограм).
Графічні засоби зображення постійно видозмінювались разом з еволюційним
розвитком мислення та усвідомлення дійсності. Спостерігається
взаємопроникнення та єдність самого задуму та графічних засобів його фіксації,
що надалі послужить для дизайн-проекту змістом і формою. |
uk_UA |