| dc.contributor.author | Кардашов, В. М. | |
| dc.contributor.author | Таган, Л. В. | |
| dc.contributor.author | Колесник, Н. В. | |
| dc.contributor.author | Чемерис, Г. Ю. | |
| dc.date.accessioned | 2021-11-21T21:12:42Z | |
| dc.date.available | 2021-11-21T21:12:42Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.96 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8698 | |
| dc.description | Вирішення проблеми легастенії через нормальний художньо-творчий розвиток дітей / В. М. Кардашов, Л. В. Таган, Н. В. Колесник, Г. Ю. Чемерис // World Science: Problems, Prospects And Innovations : International Scientific And Practical Conference (October 1-3, 2020). - Toronto, Canada : Perfect Publishing, 2020. - Р. 306- 316. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У сучасній системі дошкільної і початкової освіти велике значення надається в першу чергу збагаченню розвитку дитини, що можливо досягти засобами художньо-творчого розвитку. У статті наводиться вирішення проблеми легастенії дітей шкільного віку шляхом їх художньо-творчого розвитку.Поєднання образотворчої та мовленєвої діяльності дітей через нормальний художньо-творчий розвиток дітей дає змогу підвищити мовленнєву активність дитини, активізувати увагу, сприймання, пам'ять, розвивати фантазію та уяву завдяки природній художньо-творчій здібності дитини, про що свідчать її джерела і компоненти, які широко і всебічно проявляються при самовиявленні і самовираженні у цьому віці. Тому своїй роботі ми намагаємось враховувати рівень адаптації кожної дитини у суспільстві та можливості її самовираження, що є необхідною умовою гармонійного особистісного розвитку, а також вирішення проблеми легастенії через вказаний розвиток дітей. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | художній образ | uk_UA |
| dc.subject | психічний розвиток | uk_UA |
| dc.title | Вирішення проблеми легастенії через нормальний художньо-творчий розвиток дітей | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |