dc.contributor.author |
Кардашов, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Таган, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Колесник, Н. В. |
|
dc.contributor.author |
Чемерис, Г. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-21T21:12:42Z |
|
dc.date.available |
2021-11-21T21:12:42Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.96 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8698 |
|
dc.description |
Вирішення проблеми легастенії через нормальний художньо-творчий розвиток дітей / В. М. Кардашов, Л. В. Таган, Н. В. Колесник, Г. Ю. Чемерис // World Science: Problems, Prospects And Innovations : International Scientific And Practical Conference (October 1-3, 2020). - Toronto, Canada : Perfect Publishing, 2020. - Р. 306- 316. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У сучасній системі дошкільної і початкової освіти велике значення надається в першу чергу збагаченню розвитку дитини, що можливо досягти засобами художньо-творчого розвитку. У статті наводиться вирішення проблеми легастенії дітей шкільного віку шляхом їх художньо-творчого розвитку.Поєднання образотворчої та мовленєвої діяльності дітей через нормальний художньо-творчий розвиток дітей дає змогу підвищити мовленнєву активність дитини, активізувати увагу, сприймання, пам'ять, розвивати фантазію та уяву завдяки природній художньо-творчій здібності дитини, про що свідчать її джерела і компоненти, які широко і всебічно проявляються при самовиявленні і самовираженні у цьому віці. Тому своїй роботі ми намагаємось враховувати рівень адаптації кожної дитини у суспільстві та можливості її самовираження, що є необхідною умовою гармонійного особистісного розвитку, а також вирішення проблеми легастенії через вказаний розвиток дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
художній образ |
uk_UA |
dc.subject |
психічний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Вирішення проблеми легастенії через нормальний художньо-творчий розвиток дітей |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |