dc.description.abstract |
Стаття присвячена розгляду питань трансформації сучасної ролі викладача закладу вищої освіти, що змінює та доповнює змістову основу його професійної компетентності та потребує осмислення та вживання нових понять.Схарактеризовано ролі та функції викладача, пов’язані зпроблемами виховання молоді в освітньому просторі ЗВО, щосприяють формуванню комунікативних навичок та соціального інтелекту здобувачів вищої освіти, які з об’єктів впливу стають його суб’єктами. Визначено, що консультаційне наставництво групи здійснює едвайзер –ключовий суб’єкт соціально-гуманітарного впливу, функції якого суттєво відрізняються від функцій куратора в традиційному розумінні. Представлено соціально-гуманітарні функції та ролі едвайзера групи здобувачів вищої освіти, соціально-гуманітарні напрями та форми його роботи. Обґрунтовано статусне визначення в освітньому процесі закладу вищої освіти студентських едвайзерів, мету їх діяльності, основні завдання та функції.Зроблено висновок щодо сучасного розвитку української вищої школи, її європейської спрямованості, яка потребує від викладачів виконання низки певних ролей –не як наставників та джерела знань, аяккоуча, фасилітатора, тьютора, модератора, ментора та едвайзера індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти |
uk_UA |