dc.contributor.author |
Котєнєва, І. С. |
|
dc.contributor.author |
Вовк, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-15T18:56:59Z |
|
dc.date.available |
2021-11-15T18:56:59Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8669 |
|
dc.description |
Котєнєва І. С. Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування / І. С. Котєнєва, С. В. Вовк // The world of science and innovation : The 8th International scientific and practical conference (March 10-12, 2021). - London, United Kingdom : Cognum Publishing House. 2021. - Рр 356-366. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто дидактичне проєктування як педагогічний феномен та складову професійної компетентності майбутнього вчителя. Наведено результати проведеного констатувального експерименту, які виявили характерні недоліки в знаннях майбутніх учителів щодо змісту (когнітивна складова) та організації |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |