| dc.contributor.author | Котєнєва, І. С. | |
| dc.contributor.author | Вовк, С. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-11-15T18:49:41Z | |
| dc.date.available | 2021-11-15T18:49:41Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8668 | |
| dc.description | Котєнєва І. С. Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування / І. С. Котєнєва, С. В. Вовк // The world of science and innovation : The 8th International scientific and practical conference (March 10-12, 2021). - London, United Kingdom : Cognum Publishing House. 2021. - Рр 356-366. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто дидактичне проєктування як педагогічний феномен та складову професійної компетентності майбутнього вчителя. Наведено результати проведеного констатувального експерименту, які виявили характерні недоліки в знаннях майбутніх учителів щодо змісту (когнітивна складова) та організації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |