Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування

Show simple item record

dc.contributor.author Котєнєва, І. С.
dc.contributor.author Вовк, С. В.
dc.date.accessioned 2021-11-15T18:49:41Z
dc.date.available 2021-11-15T18:49:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8668
dc.description Котєнєва І. С. Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування / І. С. Котєнєва, С. В. Вовк // The world of science and innovation : The 8th International scientific and practical conference (March 10-12, 2021). - London, United Kingdom : Cognum Publishing House. 2021. - Рр 356-366. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто дидактичне проєктування як педагогічний феномен та складову професійної компетентності майбутнього вчителя. Наведено результати проведеного констатувального експерименту, які виявили характерні недоліки в знаннях майбутніх учителів щодо змісту (когнітивна складова) та організації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Про результати констатувального експерименту щодо готовності майбутніх учителів до дидактичного проєктування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account