Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Критерії аналізу й оцінки розвитку теорії Управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть XX початок XХІ століття)

Show simple item record

dc.contributor.author Васиньова, Н. С.
dc.date.accessioned 2021-11-10T21:12:25Z
dc.date.available 2021-11-10T21:12:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other УДК 378.014.6:005.642.4(477)„197/200”
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8657
dc.description Васиньова Н. С. Критерії аналізу й оцінки розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ початок ХХІ століття) / Н. С. Васиньова // Створення системи управління якістю адміністративних, соціальних та освітніх послуг : теорія та практика : матеріали наук.-практ. конф. (18 квіт. 2013 р., м. Луганськ) : у 2 т. / ред. кол.: О. М. Клімочкіна, Є. М. Хриков, О. І. Кравченко. – Луганськ, 2013. – Т. 2. - [б/с]. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито зміст понять „розвиток”, „критерії” й „показники”. Проаналізовано праці науковців, в яких виокремлено критерії з аналізу розвитку освіти, педагогічної думки та теорії. На основі цього аналізу запропоновано комплекс критеріїв й показників для аналізу та оцінки розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні в зазначений період. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.title Критерії аналізу й оцінки розвитку теорії Управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть XX початок XХІ століття) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account