| dc.contributor.author | Васиньова, Н. С. | |
| dc.date.accessioned | 2021-11-10T21:12:25Z | |
| dc.date.available | 2021-11-10T21:12:25Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.014.6:005.642.4(477)„197/200” | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8657 | |
| dc.description | Васиньова Н. С. Критерії аналізу й оцінки розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ початок ХХІ століття) / Н. С. Васиньова // Створення системи управління якістю адміністративних, соціальних та освітніх послуг : теорія та практика : матеріали наук.-практ. конф. (18 квіт. 2013 р., м. Луганськ) : у 2 т. / ред. кол.: О. М. Клімочкіна, Є. М. Хриков, О. І. Кравченко. – Луганськ, 2013. – Т. 2. - [б/с]. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито зміст понять „розвиток”, „критерії” й „показники”. Проаналізовано праці науковців, в яких виокремлено критерії з аналізу розвитку освіти, педагогічної думки та теорії. На основі цього аналізу запропоновано комплекс критеріїв й показників для аналізу та оцінки розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні в зазначений період. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.title | Критерії аналізу й оцінки розвитку теорії Управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть XX початок XХІ століття) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |