dc.contributor.author |
Шама, І. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-20T11:56:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-20T11:56:53Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
378.011.3-051 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/864 |
|
dc.description |
Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів / І. П. Шама // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. - №15(250). – Ч. І. – С.170 - 179. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проведено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання, який виявив відмінності: при застосуванні інноваційних технологій навчання студент стає активним учасником освітнього процесу, відносини з викладачем будуються на діалогічній основі. Поліпшення якості навчального процесу можливе в результаті гармонійного поєднання обох типів дидактичних технологій. Визначено фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |