| dc.contributor.author | Шама, І. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-06-20T11:56:53Z | |
| dc.date.available | 2016-06-20T11:56:53Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | 378.011.3-051 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/864 | |
| dc.description | Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів / І. П. Шама // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. - №15(250). – Ч. І. – С.170 - 179. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проведено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання, який виявив відмінності: при застосуванні інноваційних технологій навчання студент стає активним учасником освітнього процесу, відносини з викладачем будуються на діалогічній основі. Поліпшення якості навчального процесу можливе в результаті гармонійного поєднання обох типів дидактичних технологій. Визначено фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
| dc.subject | інновації | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |