| dc.contributor.author | Шама, І. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-06-20T11:22:22Z | |
| dc.date.available | 2016-06-20T11:22:22Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.other | 378.011.3-051 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/863 | |
| dc.description | Шама І. П. Аналіз психолого-педагогічних підходів до проблеми індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів / І. П. Шама // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. – 2011. - № 21 (231). – Ч. ІІ. – С. 162 - 171. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури з метою визначення підходів до рішення проблеми індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вчителя. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | стиль | uk_UA |
| dc.subject | індивідуальний стиль | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Аналіз психолого-педагогічних підходів до проблеми індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |