dc.contributor.author |
Дудник, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-17T23:01:30Z |
|
dc.date.available |
2021-10-17T23:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8541 |
|
dc.description |
Дудник О. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у форматі сучасних модернізаційних процесів у освіті / О. М. Дудник // Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практич. конф. (15-16 листопада 2019 р., м. Одеса). - Одеса : ГО "Південна фундація педагогіки". - 2019. - Ч. І. - С. 77-81. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи у форматі сучасних викликів освіти. На основі аналізу різних аспектів професійної діяльності вчителя початкової школи та модернізаційних процесів у ЗВО наведено авторське визначення поняття "професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи". З урахуванням необхідності підготовки майбутнього вчителя початкової школи нової генерації провідними чинниками оптимізації професійної підготовки визначено такі: новий учень, нове освітнє середовище, новий вчитель. Також розглянуто концептуальні засади сучасного процесу підготовки майбутнього педагога, що відображені у нормативно-правових документах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні методи навчання |
uk_UA |
dc.title |
Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у форматі сучасних модернізаційних процесів у освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |