| dc.contributor.author | Дудник, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-10-17T23:01:30Z | |
| dc.date.available | 2021-10-17T23:01:30Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8541 | |
| dc.description | Дудник О. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у форматі сучасних модернізаційних процесів у освіті / О. М. Дудник // Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практич. конф. (15-16 листопада 2019 р., м. Одеса). - Одеса : ГО "Південна фундація педагогіки". - 2019. - Ч. І. - С. 77-81. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Розглянуто професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи у форматі сучасних викликів освіти. На основі аналізу різних аспектів професійної діяльності вчителя початкової школи та модернізаційних процесів у ЗВО наведено авторське визначення поняття "професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи". З урахуванням необхідності підготовки майбутнього вчителя початкової школи нової генерації провідними чинниками оптимізації професійної підготовки визначено такі: новий учень, нове освітнє середовище, новий вчитель. Також розглянуто концептуальні засади сучасного процесу підготовки майбутнього педагога, що відображені у нормативно-правових документах. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
| dc.subject | початкова школа | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні методи навчання | uk_UA |
| dc.title | Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у форматі сучасних модернізаційних процесів у освіті | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |