Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Структурні компоненти системи педагогічних задач контекстної спрямованості

Show simple item record

dc.contributor.author Дудник, О. М.
dc.date.accessioned 2021-10-17T22:51:05Z
dc.date.available 2021-10-17T22:51:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 37-047.22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8540
dc.description Дудник О. М. Структурні компоненти системи педагогічних задач контекстної спрямованості / О. М. Дудник // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - 2019. - Вип. 18. Т. 1. - С. 145-149. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена одній із актуальних проблем – професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи у контексті викликів сьогодення. Зокрема, розкривається необхідність дослідження педагогічних задач контекстної спрямованості як синтезу концептуальних ідей контекстного та задачного навчання з позиції системного підходу. Основна увага зосереджується на характеристиці структурних компонентів системи педагогічних задач контекстної спрямованості. Зазначається, що цільовий компонент складають результативна (формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи) та процесуальна (моделювання у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи сукупності педагогічних задач контекстної спрямованості) мета; концептуальний – наукові підходи (системний, задачний, діяльнісний, суб’єктний, компетентнісний, контекстний, рефлексивний) і принципи (системності, компетентнісної орієнтації, контекстуалізації, задачної насиченості, діяльнісної орієнтації, суб’єктної спрямованості, рефлексивної орієнтації); змістовий – видове (мотиваційно-формувальні, смислоутворювальні, когнітивно-формувальні, суб’єктно-формувальні, рефлексивно-формувальні, перцептивно-формувальні та комунікативно-формувальні задачі) та типове розмаїття педагогічних задач контекстної спрямованості; процесуальний – етапи впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості в освітній процес ЗВО та педагогічний інструментарій їх розв’язання; результативний – сформованість професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи як єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного та рефлексивного компонентів. Наголошується, що зміст і динаміка впровадження зазначеної системи відповідає обґрунтованим А. Вербицьким формам організації діяльності та моделям навчання. uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.title Структурні компоненти системи педагогічних задач контекстної спрямованості uk_UA
dc.title.alternative Structural components of the system of pedagogical tasks of context orientation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account