Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості розвитку творчих здібностей учнів засобами мистецтва в сучасній загальноосвітній школі

Show simple item record

dc.contributor.author Павленко, І. Г.
dc.contributor.author Курліщук, І. І.
dc.date.accessioned 2021-06-08T21:20:03Z
dc.date.available 2021-06-08T21:20:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 37.015.31:7-053.5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8233
dc.description Павленко І. Г. Особливості розвитку творчих здібностей учнів засобами мистецтва в сучасній загальноосвітній школі / І. Г. Павленко, І. І. Курліщук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - №70. - Т.3. - С.89-93. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано механізм розвитку творчих здібностей школярів засобами мистецтва у процесі їхньої освітньої діяльності. Творчість і творчі здібності людини – запорука успіху в сучасному світі. Отже, щоб підготувати молоде покоління до праці та життя в нових мінливих соціокультурних умовах, забезпечити успішність процесу самореалізації особистості, учителі мають розвивати творчі якості учнів, формувати вміння та навички, що забезпечать основу їхньої подальшої творчої діяльності. Творчі здібності розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання, пов’язуються зі створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності тощо. У цьому аспекті творчість як інструмент для розроблення нових ідей, відкриття нових способів діяльності та використання уяви для ефективного вирішення складних проблем сприяє загальному розвитку дитини. Аналіз теоретичних досліджень творчих здібностей визначив розуміння їхнього інтегративного характеру, у якому переплітаються мотиваційні, когнітивні, евристичні, операційні й інші чинники. Кожна дитина народжується із природними творчими задатками, але творчими людьми виростають лише ті, умови виховання яких дозволили розвинути ці здібності вчасно. Витоки творчих сил людини йдуть із дитинства, з того часу, коли творчі прояви часто мимовільні та життєво необхідні. Однак природні задатки перетворюються на здібності тільки в діяльності, вони не тільки проявляються в діяльності, але і створюються нею. Мистецтво – ідеальний спосіб для школярів творчо виразити себе. Воно є головним чинником формування творчих здібностей учнів; а також сприяє чіткому розумінню власних потреб і прагнень та зростанню впевненості в собі; позитивно впливає на навчальні досягнення. Через використання засобів мистецтва в освітній діяльності створюються розвивальні умови для формування активної позиції школярів. Розвиток творчих здібностей сприяє виробленню у школярів прагнення до прояву власної ініціативи, бажання створити щось своє, нове, розширити світогляд, наповнити новим змістом свої пізнання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject загальноосвітні навчальні заклади uk_UA
dc.title Особливості розвитку творчих здібностей учнів засобами мистецтва в сучасній загальноосвітній школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account