dc.contributor.author |
Чернецька, Ю. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-31T20:29:25Z |
|
dc.date.available |
2016-05-31T20:29:25Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
378.013.42:369.223.24-056.83 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/821 |
|
dc.description |
Чернецька Ю. І. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. токт. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Ю. І. Чернецька ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 46 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації репрезентовано цілісне й системне дослідження теоретичних засад і представлено шляхи практичного розв’язання проблеми соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів.
Проаналізовано проблему соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації
наркозалежних у сучасній науці як педагогічний феномен. Розкрито історичні
передумови становлення та розвитку соціально-педагогічної роботи з
наркозалежними. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід роботи з
ресоціалізації наркозалежних. Розроблено понятійно-категоріальний апарат
дослідження, уточнено сутність і структуру процесу ресоціалізації наркозалежних. Схарактеризовано діяльність реабілі-таційних центрів як осередків соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації. Розкрито теоретичні засади соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів із застосуванням низки методологічних підходів. Ресоціалізацію наркоза-лежних розкрито як процес відновлення, збереження й розвитку соціально корисних зв’язків із соціальним середовищем, формування в них нових соціально
схвалених моделей поведінки, норм і цінностей, позитивного соціального
досвіду й суб’єктності з метою повноцінного функціонування в суспільстві.
Структурними складниками процесу ресоціалізації нарко-залежних визначено
реабілітацію, соціальну адаптацію та інтеграцію в суспільство, що в сукупності
створюють умови для повторного їх входження в соціальне середовище.
Збагачене середовище ресоціалізації розглянуто як сукупність умов для
підвищення ефективності повторного входження наркозалежних у суспільство.
Обґрунтовано систему соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації
наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів, визначено та змістовно
розроблено компоненти системи (цільовий, змістовий, технологічний, об’єкт-
суб’єктний, середовищний). Експериментально доведено ефективність системи
соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах
реабілітаційних центрів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна робота |
uk_UA |
dc.subject |
реабілітаційні центри |
uk_UA |
dc.subject |
ресоціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний педагог |
uk_UA |
dc.subject |
наркозалежні |
uk_UA |
dc.title |
Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних в умовах реабілітаційних центрів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |