| dc.contributor.author | Караман, О.Л. | |
| dc.date.accessioned | 2021-06-07T05:44:50Z | |
| dc.date.available | 2021-06-07T05:44:50Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 317.26 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8206 | |
| dc.description | Караман О. Л. Напрями і зміст діяльності університету в умовах гібридної війни на Сході України / О.Л.Караман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – С.221-230. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито напрями і зміст діяльності університету в умовах гібридної війни на Сході України. З’ясовано, що основним компонентом гібридної війни є інформаційна війна - комплекс скоординованих заходів, що проводяться державою та окремими особами з метою завоювання і утримання інформаційної переваги над противником шляхом впливу на його інформаційну інфраструктуру і інформацію, що в ній існує, а також підриву морально-психологічної стійкості населення противника з одночасним захистом від аналогічного впливу з його боку. Доведено, що одним з основних учасників процесу сприяння зупиненню конфлікту на Сході України, забезпечення інформаційної безпеки в регіоні, соціально-психологічного й педагогічного захисту найбільш вразливих категорій населення є переміщений на підконтрольну українській владі територію вищий навчальний заклад. В умовах гібридної війни університет стає центром розвитку регіону - освітнього, наукового, соціокультурного, інформаційного. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | гібридна війна | uk_UA |
| dc.subject | інформаційна війна | uk_UA |
| dc.subject | інформаційно- психологічна операція | uk_UA |
| dc.subject | університет | uk_UA |
| dc.subject | регіон | uk_UA |
| dc.title | Напрями і зміст діяльності університету в умовах гібридної війни на Сході України | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |