Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сутність та зміст поняття «соціальне здоров’я юного паралімпійця»

Show simple item record

dc.contributor.author Малькова, Я.
dc.contributor.author Бабич, В.
dc.contributor.author Гордієнко, П.
dc.date.accessioned 2021-06-01T23:24:14Z
dc.date.available 2021-06-01T23:24:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 37.013:[613:316.62]
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8187
dc.description Малькова Я. Сутність та зміст поняття «соціальне здоров’я юного паралімпійця» / Я. Малькова, В. Бабич, П. Гордієнко // Актуальнi питання гуманiтарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». - 2020. - Вип 34, Т. 4. - С. 191-195. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкриваються актуальні питання формування соціального здоров’я юних паралімпійців. Виокремлено проблему неготовності багатьох юних паралімпійців до дорослого життя після завершення спортивної кар’єри. Розглянуто погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на зміст поняття «соціальне здоров’я особистості». Запропоновано авторське визначення поняття «соціальне здоров’я юного паралімпійця» як складної інтегрованої особистісної якості, що характеризується готовністю до здорової конкуренції у спортивному та особистісному відношеннях, здатністю до мобільності та швидкої адаптації в соціальному середовищі, прагненням саморозвитку та самоактуалізації в різних сферах суспільного життя, відповідальністю перед Батьківщиною та громадянами своєї країни, а також соціальною комунікативністю крізь призму критичного мислення. Охарактеризовано структурні компоненти соціального здоров’я юного паралімпійця. Визначено, що нині гострою залишається проблема неготовності багатьох юних паралімпійців до дорослого життя після завершення спортивної кар’єри. Зазначається, що вирішення проблеми формування соціального здоров’я дітей з особливими потребами, серед яких юні паралімпійці, потребує розроблення відповідних технологій забезпечення цього процесу в навчальних закладах (ДЮСШ, ДЮШОР), що має відбиватись у підвищенні у відповідної категорії дітей відчуття власної гідності, усвідомленні себе повноцінною частиною суспільства, спрямованості до максимального розкриття наявного потенціалу в різних сферах соціального середовища з урахуванням психофізичного стану кожної особистості, оволодінні уміннями взаємодіяти в мікро-, мезо- та макросередовищі тощо. Встановлено необхідність передбачення змістом професійної підготовки майбутніх тренерів озброєння студентів необхідним обсягом знань та практичних умінь у контексті формування соціального здоров’я юних паралімпійців, що відбиватиметься в усвідомленні останніми значущості свого підопічного не лише як потенційного переможця, а як особистості, самобутньої індивідуальності, з урахуванням її внутрішнього світу, з притаманними йому проблемами та складнощами в адаптації до дорослого життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject соціальне здоров’я uk_UA
dc.subject параолімпійці uk_UA
dc.subject майбутні фахівці uk_UA
dc.title Сутність та зміст поняття «соціальне здоров’я юного паралімпійця» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account