Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ

Show simple item record

dc.contributor.author Бадер, С.О.
dc.date.accessioned 2021-05-31T12:00:05Z
dc.date.available 2021-05-31T12:00:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 371.13+373.3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8179
dc.description Бадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 197-203. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті сучасних освітніх реформ. Охарактеризовано ключові трансформації, що торкнулися початкової ланки освіти, зокрема у системі оцінювання досягнень учнів, в освітніх програмах тощо. Визначено та охарактеризовано ключові компетенції та уміння, якими має володіти сучасний учитель початкової ланки освіти, зокрема: уміння у повній мірі реалізовувати особистісно орієнтовану модель освіти, уміння мотивувати учнів до навчання, рефлексивна компетенція, комунікативна компетенція, громадянська компетенція, медіа-компетенція, уміння навчатися упродовж життя. Зроблено акцент на переорієнтації позиції учителя в освітньому процесі початкової школи у бік педагогіки партнерства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject освітні реформи uk_UA
dc.subject педагогічна компетентність учителя початкових класів uk_UA
dc.subject ключові компетенції uk_UA
dc.subject педагогіка партнерства uk_UA
dc.title Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account