| dc.contributor.author | Бадер, С.О. | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-31T12:00:05Z | |
| dc.date.available | 2021-05-31T12:00:05Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 371.13+373.3 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8179 | |
| dc.description | Бадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / С.О.Бадер // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 1. – 197-203. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті сучасних освітніх реформ. Охарактеризовано ключові трансформації, що торкнулися початкової ланки освіти, зокрема у системі оцінювання досягнень учнів, в освітніх програмах тощо. Визначено та охарактеризовано ключові компетенції та уміння, якими має володіти сучасний учитель початкової ланки освіти, зокрема: уміння у повній мірі реалізовувати особистісно орієнтовану модель освіти, уміння мотивувати учнів до навчання, рефлексивна компетенція, комунікативна компетенція, громадянська компетенція, медіа-компетенція, уміння навчатися упродовж життя. Зроблено акцент на переорієнтації позиції учителя в освітньому процесі початкової школи у бік педагогіки партнерства. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | освітні реформи | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна компетентність учителя початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | ключові компетенції | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка партнерства | uk_UA |
| dc.title | Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |